فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: پیوند پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد باید مستحکم‌تر از گذشته دنبال شود.

پیوند بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت با سنگر مسجد عمیق‌تر شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عیسی داوریان سه‌شنبه‌شب در جمع بسیجیان با اشاره به تأثیرگذاری مساجد در طول تاریخ اظهار داشت: در صدر اسلام مساجد به عنوان بزرگترین پایگاه‌های مردمی محسوب شده و امور جامعه اسلامی در آن انجام می‌گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما نیز بر پایه مساجد شکل گرفت افزود: نقش این سنگر‌های معنوی در پرورش نیرو‌های انقلابی و اعزام رزمندگان به جبهه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

داوریان با اشاره به کمرنگ شدن نقش مساجد در جامعه کنونی گفت: در کنار توجه به بحث عمران و آبادانی فیزیکی مساجد باید برنامه‌های فرهنگی آن نیز پرمحتوا، جذاب و بروز باشد.

فرمانده سپاه دیر با اعلام اینکه تمامی برنامه‌های پایگاه‌های بسیج با محوریت مسجد برگزار می‌شود، ادامه داد: یکی از راه‌های رونق سنگر مساجد ارتباط مستمر پایگاه‌های مقاومت با هیئت امنا است که این مهم از برنامه‌های جدی سپاه دیر است.

وی تأکید کرد: اگر پیوند بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت با سنگر مسجد عمیق‌تر شود موجب رونق دوباره این اماکن دینی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه دیر نیز گفت: مساجد در گذشته در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی و دیگر ابعاد در جامعه نقش آفرین بودند که امروز نیز باید این جایگاه مهم تقویت شود.

سروان سیدعلی حسینی نیا افزود: دشمنان از طریق فضای مجازی و شبیخون فرهنگی بدنبال کمرنگ کردن اعتقادات و باور‌های نسل جوان هستند که با احیای برنامه‌های فرهنگی مساجد این دسیسه بیگانگان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/م

پیوند پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد مستحکم‌تر شود

برچسب ها: سپاه ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.