نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انسجام و وحدت امت با رهبری و ملت با نظام رمز گذر از کینه‌توزی آمریکاست.

رمز گذر از کینه‌توزی آمریکا، وحدت امت با رهبری و ملت با نظام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدکمال‌الدین شهریاری در تنگستان، ضمن تبریک عید ولایت و امامت و هفته دولت اظهار داشت: نظامی اسلامی ایران در طول حیات ۴۰ ساله خودش علی‌رغم همه توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران، ولی ملت در مقابل دشمنی‌های آمریکا ایستادند و روزبه روز بر اقتدار جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، نظامی، سیاسی و عقیدتی افزوده شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از ابعاد قابل محاسبه در روابط بین‌الملل و محور‌های تأثیرگذار در منطقه و شاید در جهان مورد اعتراف دوست و دشمن واقع شده است.

وی افزود: هر چه این اقتدار، عزت و سربلندی بیشتر ملموس شده سلطه و امپریالیسم جهانی را بیشتر نگران کرده به‌طوری خواب راحت را از آن‌ها ربوده و روزی نیست که ابرقدرت‌ها به سرکردگی آمریکای جنایتکار به دنبال ترفند، حیله و تزویری برای ضربه زدن به‌نظام و انقلاب اسلامی ایران نباشد.

شهریاری خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری ما شاهدیم دولتمردان آمریکا و اذناب آن‌ها مثل رژیم نامشروع صهیونیست و جیره‌خواران آن‌ها مثل عربستان سعودی و برخی از کشور‌های منطقه دست‌به‌دست هم دادند تا آنجایی که می‌توانند جلوی نفوذ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

وی افزود: این کار برای آن‌ها هزینه‌های بسیار سنگینی را در برداشته است هزینه‌هایی که آمریکا در سوریه و عراق پرداخت کرده و هزینه‌هایی که امروز عربستان در یمن دارد پرداخت می‌کنند و هزینه‌هایی که در افغانستان متحمل می‌شوند هزینه‌های بسیار سنگینی است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقابل این هزینه‌ها فشار‌هایی هم بر حکومت، دولت و مردم ایران وارد شده و امروز شاهدیم که مردم میهن اسلامی ایران به خاطر این دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها و با بازی‌های گوناگون و برگ‌های مختلفی که در صحنه قمارشان روی زمین پهن می‌کنند یک روز با ترفند حقوق بشر، روزی با موضوع هسته‌ای و سلاح‌های دوربرد و روزی به بهانه موشک‌های بالیستیک و روزی با ترفند‌های اقتصادی و بازی با دلار، طلا و ارز مشغول هستند تا شاید بتوانند شکاف بین ملت و حکومت ایجاد و به‌نظام ضربه وارد کنند.

وی افزود: امروز مردم از نظر معیشت، خواربار، بیکاری، نبود اشتغال، کاهش ارزش پول ملی، کاهش قدرت خرید در فشار هستند، اما این‌ها سبب نمی‌شود که مردم نسبت به‌نظام، انقلاب، میراث خون شهدا و هزینه‌هایی که پرداخته‌ایم تا انقلاب را امروز به این درجه از قدرت و افتخار برسانیم با این‌گونه مسائل عوض کنند.

شهریاری تأکید کرد: به‌عنوان نماینده همواره از دولت انتظار داشتم در مقابل این دشمنی‌ها و کینه‌های دشمنان خارجی با تدبیر و حکمت راه‌های برون‌رفت از این مسائل و مشکلات پیدا و تا آنجایی که امکان دارد آثار مخرب حیله‌های دشمن را از بین ببرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است ما به‌عنوان نماینده مجلس نسبت به عملکرد دولت و رئیس جمهور و یا بعضی از وزرا نقد‌هایی داشته باشیم و آن‌ها را به چالش بکشیم و از حقوق نمایندگی خودمان در بحث سؤال استیضاح و تذکر استفاده کنیم و از دولت بخواهیم که با تدبیر، دوراندیشی و دقت بیشتر نسبت به برطرف کردن مسائل و مشکلات اقدام کند.

شهریاری بیان کرد: همه تقصیر‌ها را نباید به دوش دشمنان خارجی بیاندازیم که در آنجایی که نقص در خود ماست باید به خودمان برگردیم حساب‌کشی کنیم.

وی بیان کرد: منابع و ذخایر انسانی، اجتماعی، صنعتی، اقتصادی و دارایی‌های خودمان با بی‌تدبیری و بی‌سیاستی از دست و کاهش ندهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید ضمن اینکه متوجه باشیم رسانه‌ها، رادیو‌های بیگانه و ماهواره‌ها که آبشخور آن‌ها دلار‌های آمریکایی و پول‌های حاصل از فروش نفت عربی است مواظب باشیم این‌ها دلسوز ملت ایران نیستند.

شهریاری با بیان این‌که مردم سرمایه‌های نظام اسلامی هستند تأکید کرد: اگر دشمنان نظام و انقلاب امروز اشک تمساح می‌ریزند به خاطر این است مردم و جامعه ایران که سرمایه‌های نظامی اسلامی هستند را نسبت به حکومت، دولت و نظام بدبین و به اعتماد مردم خدشه وارد کنند و سرمایه‌های اجتماعی نظام ضربه بزنند باید مواظب باشیم فریب اشک‌های تمساح و دلسوزی‌های فریبنده دشمنان نخوریم.

وی افزود: مردم هماهنگ با نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند و نسبت به عملکرد قوای سه‌گانه مطالبه باشند و مردم سستی، فساد، بی‌تدبیری و بی‌سیاستی از قوه مقننه، قضائیه و مجریه نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/م

انسجام و وحدت ملت با نظام رمز گذر از کینه‌توزی آمریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.