امام جمعه ریگان گفت: هفته دولت فرصتی برای عملکرد وبررسی وکارنامه دولت وبازخوانی شاخص‌های دولت اسلامی است.

هفته دولت فرصتی برای بازخوانی کارنامه دولت/ برخی مدیران ریگان ناکارآمدهستندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی است برای عملکرد وبررسی وکارنامه دولت وبازخوانی شاخص‌های دولت اسلامی ومطالبه آن شاخص‌ها از دولتمردانی که قوه مجریه کشور را به دست گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه دولت اسلامی وانقلابی وکارامد داری ویژگی‌هایی می‌باشد تصریح کرد: دولت اسلامی وکار امد دولتی است چابک وجوان باشد که سرعتش برای خدمت به مردم بالامی رود، اما دولتی که مسولینش پیر وفرتوت باشند وچند صباحی به دوران بازنشستگی آن‌ها مانده باشد روحیه خدمت ندارند.

امام جمعه ریگان تاکید کرد: ویژگی‌های دولت اسلامی این است که امروز دولت باید در عرصه فساد گلوگا‌ههای فساد را ببندد ومدیریت کند وبه کسانی که شایستگی خدمت را نداشته باشند مسولیت ندهد

رنجبر ماهانی به تجمع روحانیت در مدرسه فیضیه قم اشاره نمود وابراز کرد:این تجمع در پی اعتراض به فساد اقتصادی وسو مدیریت در کشور بوده است که در حواشی این تجمع پلاکارد‌های نابجایی هم به جلسه اضافه شد.

وی گفت: کسانی که سرنخ‌هایی را به دست گرفته اند وخوراک برای دشمن تامین کردند بدانند این سرنخ ها‌ی آن‌ها تهمت به نظام وانقلاب وسپاه پاسداران بود لذا این سرنخ‌ها تار عنکبوتی بیش نبود واگر شما به دنبال سرنخ هستسد سرنخ‌های زیادی وجود دارد که به طناب عریض وطویلی وصل می‌شود چرا به دنبال ان سرنخ‌ها نیستید

امام جمعه ریگان تصریح کرد: امروز روحانیت در بدنه مردم وهمراه با مردم هستند وخواهند بود وکسانی که اعلام می‌کنند روحانیت مشکلات فرهنگی را پیگیری کند وکار به مسائل اقتصادی ومشکلات مردم نداشته باشد این‌ها تفکرات سکولار است.

رنجبر ماهانی بیان داشت: امروز فکر پویایی که مقام معظم رهبری می‌فرماید در حوز‌ها باید وجود داشته باشد روحانیتی است که در همه عرصه‌ها یکه تاز باشد.

وی ابراز کرد: امروز روحانیت اصیل در خط انقلاب در همه میدان‌ها یکه تاز بوده است وخواهد بود ومطالبه گر هم می‌باشد.

امام جمعه ریگان با اشاره به دو مشکل زمین خواری وقاچاق سوخت در شهرستان ریگان افزود: این دو مشکل هنوز در شهرستان ریگان حل نشده اند.

رنجبر ماهانی تصریح کرد: این دو مشکل یا ناشی از سو مدیریت می‌باشد که نمی‌تواند چند جایگاه را در این شهرستان مدیریت کند ویا اینکه برخی از مردم اعلام می‌نمایند تعدادی از مسولین شهرستان در این امر دخیلند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی ازمدیران شهرستان حتی تماس های خود را پاسخ نمی دهند افزود: اگر مدیریت شما ضعیف است از سمت خود کناره گیری وافراد دیگری جایگزین شوند همه این‌ها بی تدبیری ونا امیدی را در بین مردم ایجاد کرده است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: ناکار امدی شما مسولین در شهرستان ریگان لطمه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وملت می‌زند.

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه دولت کار امد دولتی است شایسه سالار وقانون گذار وخدمتگذار ، گفت: اگر قرار است یک قانون در شهرستان احیا شود برای همه کس احیا شود چرا برخی از چا‌های غیر مجاز برای افراد معمولی پلمپ، اما برای شخصی که رابطه دارد پلمپ نشود.

وی اظهارداشت: زنده نگه داشتن وزنده مانده شاخص‌های فکری ورفتاری وشخصیتی دو شهید بزرگوار رجایی وباهنر باید برای دولتمردان ما الگو وسرمشق باشد

امام جمعه ریگان با اشاره به عید غدیر خم ابراز کرد :پیام غدیر آن است کسانی که از غدیر انقلاب جا مانده اند خود را به غدیر انقلاب برسانند وکسانی که بر غدیر انقلاب سبقت گرفته اند برگردند تا از جرعه غدیر انقلاب جان مرده وتشنه خود را سیراب کنند.

انتهای پیام/ح

انتقاد امام جمعه ریگان از برخی مدیران ناکارآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار