نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی ها جنگ با ایران را باتوجه به اقتدار ایران در زمینه نظامی از دستور کار خود خارج کردند و حرف زدن آن‌ها در این باره تنها صحنه سازی و شعار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان در جمع مردم نمازگزار در مصلی امام علی (ع) گفت:اطاعت خداوند بر هر خواسته و بر هر امری ترجیح دارد .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه محیط آلوده فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زمینه و بستر انجام و رشد گناه را در جامعه فراهم می‌کند، افزود: در قرآن کریم و روایات اسلامی مصادیق زیادی عنوان شده که مسائل اقتصادی و اجتماعی را نیز در جامعه تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی همچنین ضمن تبریک سالگرد ورود آزادگان سرافراز در میهن اسلامی و تبریک روز عرفه و قربان نیز گفت: آزادگان در میان ما حجت هستند و باید آن‌ها را قدر دانست و از آن‌ها قدردانی کرد چرا که مرارت‌هایی را کشیدند و در راه خداوند ثابت قدم ایستادند و به دفاع این مرزو بوم پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین  علیدادی سلیمانی افزود:آمریکایی ها جنگ با ایران را باتوجه به اقتدار ایران در زمینه نظامی از دستور کار خود خارج کردند  و حرف زدن آن‌ها در این باره تنها صحنه سازی و شعار است.

وی همچنین اقدام نابکارانه رژیم صهیونیستی (اسرائیل) را در رابطه با به آتش کشیدن مسجد الاقصی اقدامی زشت دانست و افزود: مسجد الاقصی مسجد مقدسی برای جهان اسلام است که آن را به آتش کشیدند و هیچ کسی اجازه خاموش کردن آتش را نداد و در نهایت هم یک نفر را صوری دستگیر و در محاکمه آن فرد را روانی اعلام و آزاد می‌کنند.
انتهای پیام/ی

اقدام نابکارانه رژیم صهیونیستی در به آتش کشیدن مسجد الاقصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار