خطیب جمعه کرمان گفت: باید به رفع مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی مردم توجه شود و دولتمردان با شفافیت با مردم برخورد کنند.

شفافیت کار دولت حق مردم استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان در خطبه های نمازجمعه این هفته کرمان که درمصلی امام علی شهرکرمان برگزارشد، گفت: باید خدمات جهادی و جدی دولت برای مردم بیان شود و روحیه تلاش برای رفع مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود: مبارزه جدی با فساد در همه رده‌ها به صورت شفاف باید انجام شود و صداقت در وعده‌ها باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: دولت با نشاط، شایسته سالار و خدمتگذار عملکرد خود را بر طبق متون دینی به تصویر بکشد.

وی با اشاره به واقعه غدیر خم و اهمیت بالای آن ،گفت: این اتفاق یکی از بزرگترین حوادثی بود که  به دست پیامبر انجام شد و حاکمیت علوی در راستای حاکمیت نبوی، معرفی شخصیت بی بدیل امیرالمومنین (ع) و نشان دادن نقش مردم در شکل گیری حکومت از ویژگی‌های غدیر خم است که باید مردم را با معانی آن آشنا کرد.

خطیب جمعه کرمان همچنین  اظهار داشت: یکی از زمینه‌های گناه اجتماعی، سپردن کار بدست آدم‌های نا اهل است وهمه مردم وظیفه دارند در این خصوص تذکر دهند.

وی افزود: جامعه زمانی اصلاح می‌شود که مسئولان آن انسان‌های صالحی باشند ورضایت خداوند را بر هر خواسته‌ دیگری ترجیح دهند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اگر مسئولان جامعه آگاه، هوشیار و مومن و دارایی ثروتمندان نیزدر اختیار دین باشند، جامعه پیشرو می‌شود وامکان رشد درآن وجود دارد.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولان باید در برابر هجمه ها، بدگویی‌ها و بدزبانی‌ها استقامت داشته و در برابر کج فهمی‌ها و بد اندیشان مقاومت کنند.

وی با تبریک عید غدیرخم احترام واکرام این عید بزرگ را خواستار شد.

انتهای پیام/ح

دولتمردان با مردم شفاف برخورد کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار