صفی الله فغانپور گفت: درباره غرامت گرفتن فدراسیون فوتبال ایران از یونانی ها صحبتی انجام ندادم و درباره این موضوع هم اطلاعی ندارم.

صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره صحبت های او مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ایران قرار نیست از یونانی ها غرامت بگیرد، بیان کرد: به هیچ عنوان صحبتی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ایران قرار نیست از فدراسیون فوتبال یونان بابت لغو بازی دوستانه غرامت بگیرد، انجام نداده ام و این موضوع را تکذیب می کنم.

او افزود: این مسائل مربوط به امور حقوقی نیست و کمیته بین الملل باید پاسخ این سوال را بدهد. متاسفانه صحبتی از من در رسانه ها منتشر شده که فدراسیون فوتبال ایران نمی خواهد از یونانی ها غرامت بگیرد که به طور کامل این موضوع را رد می کنم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در صدد برگزاری بازی دوستانه با یونان بود که اروپایی ها اظهار کردند به دلیل اینکه این بازی در ترکیه برگزار می شود و در ادامه مشکلات سیاسی را عنوان کردند از حضور در کشور میزبان انصراف و بازی را لغو کردند.

همچنین کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی روش که برای آماده‌ سازی ملی‌ پوشان حساب زیادی روی بازی با یونان باز کرده بودند، پس از لغو این بازی نتوانستند دیداری جایگزین کنند تا شاگردان کی روش بدون بازی دوستانه خوب راهی روسیه شوند.

پس از لغو بازی ایران و یونان، فدراسیون ۲ کشور بیانیه های زیادی را صادر کردند و در پایان مقرر شد که سئول نشین ها ( مسئولان فدراسیون فوتبال ) از یونانی ها غرامت بگیرند که تاکنون این اتفاق رخ نداه است.


بیشتر بخوانید:

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه پرداخت پول کی روش توسط فیفا

نشست ایمنی و امنیت ورزشگاهها برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره غرامت گرفتن از یونانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار