رهبر انقلاب اسلامی در احکام جداگانه‌ای دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادار پاسدار «علی فدوی» را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،رهبر انقلاب اسلامی در احکام جداگانه‌ای دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادار پاسدار «علی فدوی» را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند.

سردار تنگسیری متولد استان بوشهر و پیش از این جانشین سردار فدوی در نیروی دریایی سپاه پاسداران بوده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب اسلامی، متن احکام فرمانده کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
بهره گیری از کارکنان متدین و انقلابی، ارتقاء آموزش و مهارت‌ها و تجهیزات و امکانات دریایی و اشراف اطلاعاتی توأم با رشد روزافزون توان و آمادگی‌های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی، توجه به نیاز‌های معیشتی با رویکرد ساخت نیروی دریایی متحرک و رو به رشد تراز انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با خانواده بزرگ سپاه و بسیج و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری در امور دریایی مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات خالصانه دریادار پاسدار علی فدوی در طول دوره مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سید علی خامنه‌ای
۱ شهریورماه ۱۳۹۷

****

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دریادار پاسدار علی فدوی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
ارتقای ظرفیت‌های کارشناسی و کارآمدی ستاد سپاه با بهره گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نخبگی سپاه در نیل به پیشرفت و کسب آمادگی‌های همه جانبه در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن در تعاملی سازنده و هم‌افزا با ستاد کل و سایر سازمان‌های نیرو‌های مسلح و لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند در طول دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.
سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سید علی خامنه‌ای
۱ شهریورماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/م

دریادار پاسدار «علی فدوی» را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب شد

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز دوره 245
۲۰:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
خداوند ایشان رو حفظ کند.
از صمیم قلب خوشحال شدم ! بنده سال 88 افتخار سربازی برای ایشان و مجموعه زیر نظر ایشان رو داشتم.مدت قانونی خدمت سربازی بنده که تمام شد با توجه به محیطی که ایشان و سرهنگ احمدی پناه فراهم کرده بودند تا چند سال بعد ( سال 93 ) همه سرباز هادوباره برای این مجموعه از دل و جان کار میکردند ! و همچنان کار میکنن ( بنده به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شدم مدتی را در سفر بگذرانم ) ولی همچنان سرباز های سال 88 و حتی قبل تر و بعد تر برای ایشان خدمت میکنند ! خیلی نکته مهمی هست ... همین الان ایشان دستور بدهند با توجه به اینکه دارای فرزند هستم و متاهل ولی باز حاضرم بدون هیچ چشم داشتی به مجموعه تحت امر ایشان و سرهنگ احمدی پناه بگردم و خدمت کنم.

پی نوشت : فرزندان جناب تنگسیری به قدری مهربان و عاقل و با معلومات هستند که ساعت ها در مراسم هایی همانند اعتکاف و .... صحبت کنید باهاشون اصلا خسته نمیشید و کلی اطلاعات و بینش پیدا میکنید.

از صمیم قلب خواهان این هستم که خداوند این شخص با جرآت و با ایمان و خنده رو و همچنین فرزندان ایشان رو حفظ کنه .... مطمئن هستم هر شخصی که از نزدیک این عزیزان رو ملاقات کنه معنی خاکی بودن و با خدا بودن واقعی رو درک میکنه.در تمام عمرم خواهان این موضوع هستم که شخصیت من همانند پسران سرهنگ تنگسیری یا محسن حججی باشه.

پی نوشت 2 : کاش الان دوباره سال 88 میبود و من با چشم بازتری خدمتم رو انجام میدادم و الگوی رفتاری رو کامل تر فرا میگرفتم از این عزیزان.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
خدا رو شکر که عوض شد من سال ۹۴ آزمون استخدامی نیروی دریایی شرکت کردم چون شنا تو دریا بلد نبودم به من مهلت ندادن تا دوباره آزمون بدم در صورتی که چند تا افراد دیگه بودند دستشون پر از پرونده های پزشکی ولی اون ها قبول شدن سال بعدش هم آزمون دادم اصلا قبولم نکردن