طرح تابستانه کتاب٩٧، نهمین طرح فصلی خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آغاز شده است و تا 8 شهریورماه در اصفهان ادامه خواهد داشت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ثبت نام کتاب فروشی‌ها در طرح تابستانه کتاب 97 که نهمین طرح فصلی خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، از 21 تا 28 مرداد انجام شد و مانند دوره‌های قبل کتابفروش‌های استان از این طرح استقبال کردند که 84 کتابفروشی در این دوره از طرح حضور دارند.

اجرای طرح از 30 مرداد آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند در این مدت با حضور در کتاب فروشی‌های عضو طرح از این امکان بهره مند شوند.

در طرح تابستانه کتاب 15 درصد تخفیف برای کتاب‌های ترجمه و 25 درصد تخفیف برای کتاب‌های تالیفی در نظر گرفته شده و سقف خرید کتاب برای دریافت این تخفیف برای هر نفر 100 هزار تومان است.

اصفهان در دوره‌های قبل رتبه‌های اول و دوم را در طرح فصلی کتاب در میزان فروش کتاب و تعداد کتاب فروشی‌های مشارکت کننده در این طرح از نظر تعداد و مبلغ کسب کرد که این مسئله نشان از علاقه‌مندی مردم اصفهان به خواندن کتاب دارد.

انتهای پیام/م

 استقبال 84 کتابفروشی از طرح تابستانه کتاب در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.