مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: ۱۱۰ پزشک به صورت رسمی و غیررسمی با این مؤسسه همکاری می‌کنند که ۶۵ نفر آنان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی هستند.

۵۰ پزشک متخصص و عمومی به عنوان خادم‌یاران سلامت رضوی فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به همکاری 50 پزشک متخصص و عمومی به عنوان خادم‌یاران سلامت رضوی با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: پزشکان خادم‌یار سلامت رضوی به طور عمده در مرکز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت حرم مطهر امام هشتم (ع)، برخی پایگاه‌های اورژانس این آستان مقدس و کاروان‌های جهادی که به مناطق محروم استان خراسان رضوی به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی اعزام می‌شوند، حضور  دارند.

وی  افزود: به همت پزشکان پرتلاش و صبور مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی، 990 هزار زائر و مجاور بیمار در طول سال 1396 در دارالشفاء امام (ع) تحت درمان قرار گرفتند.

در این مراسم از پزشکان این مرکز با اعطای هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد. همچنین پزشکان با حضور در میهمان‌سرای حضرت از خوان پربرکت رضوی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام//ح. ص.


تقدیر از پزشکان موسسه درمانی آستان قدس به مناسبت روز پزشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.