فرماندارگناوه گفت: مسئولان شهرستان خدمات و عملکرد چهل ساله نظام اسلامی بویژه دولت تدبیر و امید را به عنوان یک وظیفه در هفته دولت به مردم اطلاع رسانی کنند.

خدمات ۴۰ ساله نظام به مردم اطلاع رسانی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاک نژاد روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت گفت: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید خدمات و فعالیت‌های زیادی درعرصه‌های مختلف به سراسر کشور انجام، اما کمتر اطلاع رسانی شده که ضرورت دارد در طول هفته دولت تببین و بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته دولت امسال 'آرامش و امید' است اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فضای نشاط و امید در برهه کنونی به جامعه تزریق شود.

وی اظهارداشت: نشست‌های مردمی در شهر و روستا‌های این شهرستان و شنیدن مطالبات و پیگیری آن‌ها بویژه در هفته دولت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

پاک نژاد با اشاره به تقارن هفته دولت و دهه فرخنده امامت و ولایت بر ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت‌ها برای اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت گناوه افزود: پیام غدیر، سعادت بشریت و حقانیت اصل امامت و ولایت است، زیرا که نظام بر پایه ولایت فقیه استوار است.

در این نشست دبیر و مسئولان کمیته‌های ستاد برگزاری هفته دولت شهرستان توسط فرماندار معرفی شدند.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

مسئولان شهرستان خدمات و عملکرد چهل ساله نظام اسلامی به مردم اطلاع رسانی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.