رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۴۵ میلیارد پروژه عمرانی در حوزه سلامت دشتی طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اصغر بحرانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در هفته دولت شش‌خانه بهداشت در روستا‌های وراوی، بحیری، تلخو، بابمنیر، زیارت ساحلی و کردوان سفلی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۴۵ میلیارد پروژه عمرانی در حوزه سلامت دشتی بیان کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی پانسیون شش واحدی بیمارستان زینبیه (س)، پایگاه سلامت شهری لقمان حکیم خورموج و نیز پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرکاکی آغاز می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت شاهد برپایی ایستگاه‌های سلامت تن‌سنجی در جایگاه‌های نماز جمعه شهرستان، ویزیت رایگان (دارو و ویزیت) مناطق دورافتاده و نیز ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط کلینیک سیار به مناطق روستایی هستیم.

بحرانی مراسم تجلیل از پزشکان شهرستان و گرامیداشت روز پزشک در چهارمین روز از هفته دولت را با حضور مسئولان شهرستان از دیگر برنامه‌های سلامت در هفته دولت در دشتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

افتتاح پروژه در هفته دولت

برچسب ها: هیئت دولت ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.