طراحی گوشی جدید شرکت زد‌تی‌ای با نام Axon 9 Pro فاش شد +تصاویر

به تازگی تصویر تازه‌ای از گوشی Axon 9 Pro منتشر شده که دید جدیدی از طراحی این گوشی نشان می‌دهد.

طراحی گوشی جدید شرکت زد‌تی‌ای با نام Axon 9 Pro فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت زدتی‌ای مانند سایر شرکت‌های ساخت گوشی هوشمند برای جشنواره IFA 2018 آماده می‌شود و انتظار می‌رود که این شرکت پس از 6 ماه انتظار در نهایت گوشی Axon 9 را رونمایی کند.

اما در همین رابطه به تازگی تصاویری منتشر شده که طراحی نسخه پرو Axon 9 را به تصویر می‌کشد. لازم به ذکر است که پیش از این در ماه فوریه سال جاری تصویری مبهم از رندر این گوشی منتشر شده بود، اما تصویر تازه منتشر شده جزئیات بیشتری از این محصول در اختیار ما قرار می‌دهد.

بزرگترین تفاوتی که در تصویر جدید شاهد آن هستیم، اضافه شدن طراحی notch یا همان حاشیه فوقانی صفحه نمایش است که این گوشی را بسیار شبیه به پرچمدار شرکت اپل یعنی آیفون ایکس کرده است.

در کنار طراحی ناچ شاهد جای‌گیری دوربین سلفی این گوشی هستیم و همچنین دوربین اصلی Axon 9 Pro نیز با طراحی متفاوتی نسبت به قبل در پنل پشتی قرار گرفته است. همچنین گفتنی است که گوشی Axon 9 در تاریخ 30 آگوست رونمایی خواهد شد.

در ادامه تصویر تازه منتشر شده از گوشی Axon 9 Pro را مشاهده می‌کنید، تصویر دوم نیز رندری است که در ابتدای سال 2018 عرضه شد.

طراحی گوشی جدید شرکت زد‌تی‌ای با نام Axon 9 Pro فاش شد +تصاویر

طراحی گوشی جدید شرکت زد‌تی‌ای با نام Axon 9 Pro فاش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

طراحی گوشی Axon 9 Pro را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار