گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت اپل امسال قصد دارد یک MacBook با قیمت ارزان‌تر تولید کند تا فروش این لپ‌تاپ‌ها را بالا ببرد.

اپل در صدد تولید MacBook جدید با قیمتی ارزات‌تربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی نیست که از عرضه MacBook Air می‌گذرد اما این لپ‌تاپ اپل به دلایل مختلف از جمله سخت‌افزار و قیمت بالای خود، نتوانسته به صورت جدی  با دیگر لپ‌تاپ‌ها رقابت کند. نزدیک به چهار سال است که اپل Mac Mini، دسکتاپ کوچک خود را به بازار ارائه کرده و پس از همه آن‌ها هم MacBook Pro را ارائه کرد که به دلیل اشکالاتی هم که در صفحه کلید آن پیدا شده بود، با استقبال چندانی روبرو نشد. اگر اپل قصد دارد در بازار فروش لپ‌تاپ‌های خود تغییری ایجاد کند، باید اصلاحاتی را در انواع لپ‌تاپ خود ایجاد کند.

خبرهای جدیدی از کمپانی اپل از این قرار است که اپل در نظر دارد نسخه‌ای اصلاح شده از Mac Mini را تولید کند. در کنار این لپ‌تاپ قرار است نسخه‌ای ارزان‌تر از MacBook توسط این غول فناوری تولید شود تا با کمک آن بازار فروش لپ‌تاپ‌های اپل رونق بگیرد.

بر اساس گزارش Bloomberg، مک‌بوک جدید اپل ظاهری شبیه MacBook Air خواهد داشت اما حاشیه‌های کنار صفحه نمایش آن باریک خواهند بود و نمایشگر آن از جنس Retina و دارای رزولوشن بالا است. MacBook Air تنها لپ‌تاپی است که از شرکت اپل با نمایشگرهای قدیمی به فروش می‌رسد، چرا که پس از آن، همه لپ‌تاپ‌ها و محصولات اپل با صفحه نمایش جنس Retina تولید شد.

بر اساس این گزارش، Mac Mini هم برای راضی نگه داشتن کاربرانی طراحی شده که کارهای حرفه‌ای با لپ‌تاپ‌های خود انجام می‌دهند. گفته می‌شود اپل قصد دارد امسال این لپ‌تاپ را معرفی کند. آخرین Mac Mini در سال 2014 تولید شده بود که قیمت آن از 500 دلار آغاز می‌شد.

اپل در صدد تولید MacBook جدید با قیمتی ارزات‌تر

انتهای پیام/

اپل لپ‌تاپ‌های ارزان تولید خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار