رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار در خراسان شمالی تا کنون ۱۲۷ انبار کالا‌های اساسی و غیر اساسی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

نورالله ابراهیمی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار در خراسان شمالی تا کنون ۱۲۷ انبار کالا‌های اساسی و غیر اساسی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۳ پرونده احتکار، ۳ پرونده مظنون به احتکار و ۳ انبار قاچاق در استان به ثبت رسیده است.

ابراهیمی با بیان این که هم اکنون پرونده ۱۹ مورد از انبار‌ها در دست بررسی است ، اظهار کرد: در این مدت ۱۵۹ حلقه لاستیک ، ۱۱ هزار و ۱۱۵ بسته ۵۰۰ تایی کاغذ A4 ، دارو 155 قلم ،  یک تن کنجد، قاچاق ۲ دستگاه لوازم

خانگی و یک مورد گران فروشی ظروف یکبار مصرف در استان ثبت شده است.

وی افزود: انعکاس اخبار بازرسی‌ها و کشف انبار‌های احتکار سبب شده تا انباردارانی که نسبت به ثبت موجودی انبار‌ها اقدام نکرده بودند ، در این باره مبادرت داشته باشند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گفت: برخی از انبارداران هم که کالا دپو کرده بودند اقلام را به بازار تزریق کردند.

انتهای پیام / ب

بازرسی  ۱۲۷ انبار کالا در خراسان شمالی

برچسب ها: صنعت ، وزارت اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.