کمیته جدید در باشگاه استقلال براى پرداخت بدهى‌های آبی پوشان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تساوى تیم فوتبال استقلال در بازى روز گذشته مقابل فولاد خوزستان به همین دلیل آبى پوشان امروز در یک نوبت ریکاورى خواهند داشت.

با صلاحدید وینفردشفر، بازیکنانى که روز گذشته به میدان رفتند به کار با وزنه مى پردازند و سپس راهى استخر و سونا مى شوند و از طرفى بازیکنانى که بازى نکردند تمرینات خود را در زمین دنبال مى کنند

استقلالى‌ها امروز با حضور در مجموعه انقلاب تمرین ریکاورى خود را انجام مى دهند.

بدهى ٧ میلیارى استقلال پرداخت می‌شود

پرداخت بدهى ٧ میلیارى استقلال

با توجه به تشکیل کمیته جدید در باشگاه استقلال براى پرداخت بدهى‌ها قرار بر این شده اعضاى این کمیته از روز شنبه هفته آتى پرداخت بدهى ٧ میلیارد تومانی را در دستور کار قرار دهند.

اعضاى این کمیته پس از صحبت با طلب کاران و کسب رضایت آن‌ها مبالغ بدهى را به صورت نقد پرداخت مى کنند و در حال حاضر منبع مالى هم تامین شده است.

۴۰۰ هزار دلار در حساب باشگاه استقلال

مدیران باشگاه استقلال پس از حضور در مالزى و دیدار با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، طلب ۴۰۰ هزار دلارى آبى پوشان را دریافت کرد.

شنیده مى شود بخشى از این رقم براى پرداخت دستمزد خارجى هاى تیم باشد.

بدهى ٧ میلیارى استقلال پرداخت می‌شود

مدافع عراقى با نظر شفر جذب مى شود

صفا هادى مدافع ٢٠ ساله عراقى که این روز‌ها مد نظر باشگاه استقلال قرار گرفته همچنان در حال مذاکره با آبى پوشان است و این بازیکن با نظر نهایى شفر جذب مى شود.

این بازیکن براى استقلالى‌ها ١٠٠ هزار دلار آب مى خورد و مدیران استقلال با نظر شفر مى توانند یک جاى خالى براى جذب این بازیکن در لیست خود باز کنند.

پرداختى بخشى از قرارداد بازیکنان در دستور کار مدیران

مدیران باشگاه استقلال پس از صحبت هایى که با حامى مالى خود انجام دادند در روزهاى آینده مقدار قابل توجهى پول دریافت مى کنند تا بدین ترتیب بخشى از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

با این وجود در روزهاى آتى حساب هاى مالى بازیکنان تیم فوتبال استقلال شارژ مى شود.

بدهى ٧ میلیارى استقلال پرداخت می‌شود

تمرین وزنه آبى پوشان زیر نظر شفر

بازیکنان تیم فوتبال استقلال ساعت ١٣ ظهر امروز با حضور در مجموعه انقلاب زیر نظر فیلیپ به کار با وزنه پرداختند.

وینفرد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال هم به دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت.

بدهى های  استقلال بررسى می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال با تشکیل یک کمیته در نظر دارد بدهى هاى این باشگاه را سر و سامان دهد.

فتحى با اعضاى باشگاه استقلال از جمله خطیر، مباشرى، عبداللهى، حاجیلو و دیگر نفرات این کمیته را تشکیل داده تا بدهى هاى استقلال را تعیین تکلیف کند تا خطر محرومیت در انتظار آبى‌ها براى حضور در رقابت هاى آسیایى نباشد.

حواله هاى مالى براى آبى پوشان پایتخت

با توجه به اینکه در روزهاى گذشته تمامى بازیکنان تیم فوتبال استقلال البته به جز چند بازیکن حواله هاى مالى خود را بابت قراردادهایشان دریافت کرده بودند، اما برخی از بازیکنان موفق به دریافت این حواله‌ها نشدند.

با این وجود مدیران استقلال حواله هاى مالى دیگر بازیکنان از جمله چشمى که در تمرینات حضور نداشت را به همراه دیگر بازیکنان به آن‌ها تحویل دادند تا همه آبى پوشان به طور یکسان مبالغ خود را گرفته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار