رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هیچ وقت نگفتم کمیته مسابقات سوپرجام را در تاریخ دیگری برگزار کند و فقط اعلام کردم باید پرونده این بازی را بررسی کنیم.

صالحی: هیچ وقت نگفتم کمیته مسابقات سوپرجام را در تاریخ دیگری برگزار کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عصر امروز (چهارشنبه) نقل قولی از علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال منتشر شد مبنی بر اینکه "اگر دفاعیات باشگاه استقلال در پرونده اعتراض این تیم نسبت به رای دیدار سوپرجام منطقی باشد سازمان لیگ موظف است این بازی را در تاریخ جدیدی برگزار کند و به همین دلیل اعلام قهرمانی پرسپولیس در این مسابقه لغو می شود".

منتشر شدن این اظهارات در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی استقلال- فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر به یک جنجال تبدیل شد و برخی مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این اظهارنظر منتشر شده از سوی صالحی واکنش های منفی نشان دادند و فدراسیون فوتبال را به عاجز بودن از اجرای یک قانون ساده و خوش خدمتی رئیس کمیته استیناف به رفیق خود متهم کردند.

برای پیگیری این امر با علیرضا صالحی تماس گرفتیم که او ضمن تکذیب این نقل قول گفت: دفاعیه باشگاه استقلال به تازگی در اختیار کمیته استیناف قرار گرفته و ما هنوز پرونده این رای را بررسی نکرده ایم. اینکه از قول من چنین اظهارنظری منتشر شده است درست نیست چراکه فقط اعلام کردم باید پرونده را بررسی کنیم و هیچ صحبت دیگری انجام ندادم. باید ابتدا دفاعیات باشگاه استقلال را بررسی کنیم و سپس درمورد رای صادر شده برای سوپرجام تصمیم نهایی خود را بگیریم.

رئیس کمیته استیناف اظهار داشت: هیچ اتفاق تازه ای درباره پرونده سوپرجام رخ نداده است و در حال حاضر ترجیح می دهم تا زمان رسیدگی به این پرونده اظهارنظری نکنم.


بیشتر بخوانید: رای کمیته استیناف برای پرونده سوپرجام امروز اعلام می‌شود



حال باید دید آیا کمیته استیناف با بررسی این پرونده جنجالی رای کمیته انضباطی را تائید می کند و جام قهرمانی به پرسپولیس تحویل داده می شود یا اینکه با پذیرفتن دلایل باشگاه استقلال به کمیته مسابقات سازمان لیگ دستور می دهد این بازی را در تاریخ دیگری برگزار کند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته استیناف در مورد دیدار سوپرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار