سرمربی تیم استقلال تهران گفت: کلید کسب پیروزی مقابل فولاد را پیدا نکردیم و در ارسال پاس آخر مشکل داشتیم

شفر: کلید کسب پیروزی مقابل فولاد را پیدا نکردیم/ استقلال فرمانده اش را نیافته استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر پس از توقف استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: نتیجه صفر بر صفر براى ما حكم باخت را دارد. در نیمه اول خيلى خوب و محكم براى رساندن توپ به مهاجمان عمل نكرديم و بيشتر توپ پشت محوطه جريمه حريف بود.

تیم ما در ارسال پاس آخر به مهاجمان مشکل دارد

او ادامه داد :در بازى امروز پاس‌های خيلى زیادی داديم و اين نكته بسيار مهمى است اما مشكل ارسال پاس آخر به داخل محوطه جریمه برای مهاجمان ما بود. مشخص است که هر چقدر از زمان بازى مى گذرد تيم عصبانى تر مى شود.

اگر تبریزی ضربه اش را چیپ می زد به گل می رسیدیم

شفر بيان كرد :در نیمه اول در یک صحنه مشخص نبود که هند بود یا نه اما کلید کسب سه امتیاز را پیدا نکردیم. ارسال‌های خوبی داشتیم اما یکی از مشکلات این بود که روى ارسال هاى خوب مهاجمان بايد اقدام مناسبى را انجام مى دادند.در نیمه دوم توپ هاى خوبى را از چپ و راست روى دروازه حريف فرستادیم اما وقتی که مهاجم داخل محوطه جریمه به توپ حمله نکند بازى بدون گل ادامه پيدا مى كند. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و تبریزی موقعیت خوبی داشت اما به هر حال اين فوتبال است و اگر چیپ می‌زد حتما توپ گل می شد اما روى زمين زد و گل نشد.

70 دقیقه به دفاع حریف فشار نیاوردیم

سرمربى تيم فوتبال استقلال افزود :می‌توانم بگویم شايد در 70 دقیقه بازی مشکل ما این بود که خيلى روی دفاع حریف فشار وارد نكرديم اما در زمان هايى از بازى توپ در اختيارمان بود اما در نهايت آن از دست مى داديم و دوباره براى گرفتن توپ مى جنگيديم. زمانی‌که تیم حریف با 10 نفر در داخل محوطه جریمه خودش دفاع می‌کند باید شوت بزنیم و ما اين كار را يكى دو بار با بازيكنانى همچون گرو و اسماعیلی انجام داديم. باید یاد بگیریم، بیشتر تمرین کنیم، فوتبال تک ضرب و دو ضرب را تمرین کنیم و فكر مى كنم مى توانيم به أهداف خود بازگرديم.

السد با بازیکنی مانند ژاوی عقب نشینی نمی کند

او درباره بازی استقلال مقابل السد اظهار داشت: در حال حاضر شاید تیم ما به دلیل این تساوی از نظر ذهنی خسته باشد اما باید خود را برای دیدار مقابل السد آماده کنیم. السد تیمی نیست که عقب نشینی و دفاع کند. به طور حتم این تیم با ژاوی و دیگر بازیکنان خود بازی خوبی انجام می‌دهد.

السد فشار بیشتری نسبت به ما حس می کند

شفر بيان كرد :مشخص است که السد تیمی است که با توجه به نتایجى كه گرفته فشار زيادى را تحمل مى كند و فشار روى ما كمتر است.

بازیکنی که موقعیت دارد باید آن را گل کند

او ادامه داد :در ٢ بازی آخر شانس برای گلزنی داشتیم. در نیمه اول دیدار با پارس جنوبی زياد شانس با ما همراه نبود اما در دیگر دیدارها شانس براى گلزنى وجود داشت و فكر مى كنم يک توپ فقط روى دروازه رحمتى آمد كه وى واكنش خوبى داشت .به طور كلى باید ضربه آخر را با قدرت بیشتری بزنیم و بازیکنى كه موقعيت نصيبش مى شود بايد روى ضربه آخر تمركز كند و گل بزند. خیلی وقت‌ها توپ‌های زیادی ریختیم اما مهاجمان خود را به جلوی مدافعان نمی‌رسانند.


بیشتر بخوانید:بختیار زاده : استقلال یک بازی سرعتی ارائه داد


مشکل استقلال اینست که فرمانده اش را پیدا نکرده است

سرمربى تيم فوتبال استقلال افزود:ديروز و هفته گذشته نیز اعلام كردم که یازده بازیکن ما باید در زمين هم بازيانشان را بشناسند. ما باید فرمانده خود را پیدا کنیم و مشکل استقلال این است. زمانى كه 4 يا 5 بازیکن فصل گذشته در تیم ما همانند داریوش شجاعيان حضور ندارند و برخی بازیکنان تازه وارد هستند بنابراين آنها نحوه عملکرد هم تیمی های خود را نمی‌دانند اما این مسئله ای نیست و مى دانم كه به زودى به اين هدف مى رسيم. از تمامى هواداران که 90 دقیقه از تیم حمایت کردند تشكر مى كنم و آنها می‌دانند که به کمک آنها نیاز داریم و امیدوارم به فوتبال مورد نظر آنها برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار