قبرستان آرلینگتون در حومه واشنگتن که حدود ۴۰۰ هزار سرباز آمریکایی در آن به خاک سپرده شده‌اند، گسترش می‌یابد.

افزایش وسعت قدیمی‌ترین قبرستان نظامی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، قبرستان آرلینگتون در حومه واشنگتن که حدود 400 هزار سرباز آمریکایی و همچنین جان اف کندی، رئیس جمهور اسبق آمریکا در آن به خاک سپرده شده اند، گسترش می یابد تا بتواند همچنان اجساد نظامیان آمریکایی و خانواده هایشان را تا بیست و پنج سال آینده در خود جای دهد.

نیروی زمینی ارتش آمریکا که مسئولیت این طرح را برعهده دارد روز چهارشنبه از گسترش این قبرستان در زمین های متعلق به پنتاگون که در حال حاضر از آن استفاده ای نمی شود، خبر داد.

در صورتی که ساکنان محلی مانع این کار نشوند طراحی این محل قرار است تا پایان سال به اتمام برسد و کار احداث آن از سال دوهزار و بیست و یک آغاز و تا سال دوهزار و بیست و پنج پایان یابد.

آرلینگتون قدیمی ترین قبرستان نظامی آمریکاست که در سال 1864 برای به خاکسپاری سربازان جنگ داخلی آمریکا احداث شد و هم اکنون در زمینی به مساحت 253 هکتار گسترش یافته است. از مقبره های این قبرستان به دقت مراقبت می شود. در طرح جدید 28 هکتار به وسعت این قبرستان افزوده می شود که قرار است 40 تا 60 هزار قبر جدید را در خود جای دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار