پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد خودرو‌ها در همه جاده‌های مازندران به دلیل ترافیک سنگین و نیمه سنگین به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون ترافیک در جاده هراز دو طرفه شمال به جنوب محدوده پلور تا وانا سنگین و در دیگر مسیر این جاده نیمه سنگین است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده چالوس تمامی مسیر دو طرفه شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت:ترافیک در جاده سوادکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گردنه گدوگ تا پل سفید به صورت پرحجم و از پل سفید تا شیرگاه نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:جاده کیاسر مسیر شمال به جنوب از منطقه شکتا تا امره نیمه سنگین و در محدوده درون شهری و شهر‌های ساحلی آمد وشد خودرو‌ها پرحجم و روان در جریان است.

وی گفت: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز تا ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد در جاده تهران- سوادکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

وی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ


تمامی جاده‌های باز، اما با ترافیک سنیگن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار