رئیس پلیس راه مازندران گقت: محدودیت‌های ترافیکی جاده های مازندران از بعدازظهر امروز سه شنبه ۳۰ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۲ بامداد روز چهارشنبه ۳۱ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۲ بامداد روز چهارشنبه ۳۱ مرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می‌شود.

وی گفت: آمد وشد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز همچنان ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه ۳۰ مرداد و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۳۱ مرداد و پنجشنبه اول شهریور و از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۳ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد و جمعه اول شهریور در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/ر

آغاز محدودیت‌های جاده‌ای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.