رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس با تاخیر یک ساعته خبرداد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد خودور‌ها امروز در جاده‌های استان، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

وی با بیان اینکه هنوز بار ترافیکی جاده کرج به چالوس تخلیه نشده است، افزود: جاده چالوس تا تخیله کامل خودروها و روان سازی ترافیک از سمت جاده کرج  با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده چالوس با ترافیک سنگین همراه است، گفت: جاده چالوس هم اکنون بارانی و لغزنده است و محدودیت ترافیکی این جاده از مرزن آباد به سمت کرج نیز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده چالوس و هراز ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ممنوع شد.

وی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده چالوس یکطرفه می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.