پلیس راه مازندران صبح امروز بمنظور افزایش ایمنی خودروهای عبوری ، آمد و شد انواع کشنده‌های سنگین را در جاده‌های چالوس و هراز ممنوع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ازجاده کرج -چالوس همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه آمد وشد همه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های امدادی تا پایان محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: برای سهولت در بازگشت مسافران از چالوس به استان البرز آمد وشد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.