رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین جاده‌های هراز، چالوس و لغزنده بودن همه جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: هم اکنون ترافیک در جاده هراز شهر امل محدوده چلاو تقریباً ۳۰۰ متر به سمت شمال و کرج – چالوس نیمه سنگین و پرحجم است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون همه جاده‌های استان بارانی و لغزنده و جاده های، ولی آباد، کرج – چالوس و فیروزکوه محدوده گردنه گدوک و ارتفاعات کیاسر و سمنان مه گرفتگی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت‌های ترافیکی روز عید قربان اشاره کرد و افزود: از ساعت ۱۴ فردا سه شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه جاده از مرزن آباد به کرج بسته می‌شود.

وی گفت: جاده چالوس محدوده کرج به مرزن اباد از ساعت ۱۷ فردا تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس همچنان ممنوع است، افزود: ورود کامیون فردا در جاده هراز از ساعت ۱۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب ممنوع است.

محدودیت ترافیکی پلیس راه در روز عید قربان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۲ بامداد روز چهارشنبه ۳۱ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۲ بامداد روز چهارشنبه ۳۱ مرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می‌شود.

وی گفت: آمد وشد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز همچنان ممنوع است، گفت:: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه ۳۰ مرداد و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۳۱ مرداد و پنجشنبه اول شهریور و از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۳ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد و جمعه اول شهریور در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
انتهای پیام/آ

آغاز محدودیت‌های جاده‌ای از فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.