مدیر کل دفتر کار دانش آموزش و پرورش گفت: در حال تدوین مجموعه نهم رشته‌ها هستیم تا در صورت تأیید مهر ۹۸ به نظام آموزشی وارد شود.

تدوین مجموعه جدید رشته‌های کار دانش برای مهر ۹۸مصطفی آذرکیش مدیر کل دفتر آموزش کاردانش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ورود رشته‌های جدید در حوزه آموزش ‌های کار و دانش گفت: مجموعه جدید رشته‌ها طی یکی دو سال گذشته وارد نظام آموزشی شد و در حال تدوین مجموعه نهم رشته‌ها هستیم که بعد از تأیید شورای عالی آموزش و پرورش و مراحل اداری امیدواریم در سال 98 به مجموعه رشته‌ها اضافه شود.

آذرکیش درباره برنامه‌های جدید کاردانش برای سال تحصیلی آینده گفت: مهمترین برنامه‌ای که برای امسال در نظر داریم استقرار مطلوب پایه دوازدهم است و سعی داریم در این حوزه کیفیت لازم را رها کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر محورهایی که برای سال تحصیلی جدید به آن توجه داریم گسترش همکاری با دستگاه‌های مختلف کشور، شهرک‌های صنعتی، آموزش همراه با تولید، توسعه مشارکت برای تأمین بخشی از نیازهای کشور و برگزاری مسابقات همراه با تولید و توانمندسازی هنرآموزان مشغول به فعالیت است.

مدیر کل دفتر آموزش کار و دانش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: سعی شده در رشته‌های کار و دانش دقیقا نیاز بازار کار را رعایت کنیم و رشته‌هایی متناسب با این منظور را برای هنرجویان هنرستان ها در نظر می گیریم.

انتهای پیام/

برنامه ریزی برای ورود رشته های جدید کار و دانش در مهر 98

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار