نماز پر فضیلت عید قربان با حضور مومنان نمازگزار در مسجد ملا اسماعیل یزد و سایر شهرستان ها اقامه شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماز پر فضیلت عید قربان در استان دار العباده یزد با حضور مومنان نمازگزار در مسجد ملا اسماعیل یزد و در سایر شهرستان های اقامه شد.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در یزد با تبریک عید قربان، به آیاتی از کلام وحی در قرآن اشاره و بر خودسازی و تکامل در جامعه تاکید کرد.

آیت الله ناصری به داستان حضرت ابراهیم (ع) اشاره کرد و افزود: توکل و اعتماد به خدا نتیجه رهایی ابراهیم از آتش بود و ما هم باید در تمامی امور توکل به خدا را مبنای زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه یزد در ادامه به مسئله گرانفروشی و احتکار در جامعه اشاره و خطاب به مسئولان گفت: مسئولین اجرایی و نظارتی باید با برنامه ریزی دقیق، برخورد با متخلفان در این امر را در درستور کار خود قرار دهند.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به فعالیت گروه‌های هنری در استان گفت: متاسفانه در یزد دیده شده است که برخی گروه‌های تئاتر حرکات ناشایستی که وجهه قابل قبولی هم ندارد در یکی از مکان‌های هنری انجام می‌دهند.

وی از متولیان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا در این مسئله ورود پیداکنند و با نظارت بیشتر برای رفع این مسئله راه حلی بیندیشند.

امام جمعه یزد در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران، از آن‌ها خواست تا با رعایت صداقت و امانت خبر‌های را صحیح به مخاطبان برسانند.

اقامه نماز عید فطر در دارالعباده یزد

اقامه نماز عید فطر در دارالعباده یزد

اقامه نماز عید فطر در دارالعباده یزد

انتهای پیام/ص

نماز عید قربان در یزد اقامه شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.