۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی لقمانی رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: ۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه سهم اشتغال شهرستان رشت در حوزه اشتغال روستایی ۹۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان است افزود: این سهم در حوزه اشتغال فراگیر نیز ۲۲۲ میلیارد تومان است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی تاکنون ۵۶۲ طرح در شهرستان رشت به بانک‌های عامل معرفی شده است گفت: برای این طرح‌ها ۱۱۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان است.

علی لقمانی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال فراگیر تاکنون ۱۰۵ طرح با ۹۱ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان به بانک‌های عامل شهرستان رشت معرفی شده است گفت: از این میزان ۱۶ طرح با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان توسط بانک‌ها عودت داده شد و ۹ طرح با مبلغ ۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان منتج به قرارداد و پرداخت شد.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه به طور مجموع تاکنون در حوزه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی ۷۲۱ طرح با مبلغ ۲۲۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان در شهرستان رشت به بانک‌ها معرفی شده است گفت: از این تعداد ۸۹ طرح با مبلغ ۴۵ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان توسط بانک‌ها برگشت داده شد.

علی لقمانی با اشاره به اینکه شهرستان رشت در جذب اعتبارات اشتغالزایی رتبه نخست استان را کسب کرده است تصریح کرد: تاکنون ۲۶۳ طرح اشتغالزایی با مبلغ ۱۸ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان به صندوق کارآفرینی امید در شهرستان رشت معرفی شده است که همه طرح‌ها در حوزه اشتغال روستایی است.

 

انتهای پیام/م.ع

اعطای ۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رشت

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
روستاییان که خودشان کشاورز هستند
یا زمین دارند و استخر ماهی دارند
یا بر روی زمین دیگران کار میکنند بالاخره شغل دارند.

درواقع برای اشتغال مجدد عده ای شاغل آزاد در روستاها میلیاردها تومان در طرح توسعه پایدار روستایی پرداخت می کنید ولی برای توسعه پایدار جوانان شهری در خود شهر رشت هیچ طرح و برنامه و بودجه ای ندارید؟

برای چند جوان فارغ التحصیل تحصیلات تکمیلی که بیش از چند سال از زمان پایان تحصیلاتشان میگذرد ایجاد شغل بصورت احداث کارخانه صنعتی ، شرکت تولیدی ، پژوهشگاه فناوری و یا معرفی به مراکز مرتبط و ... نموده اید؟؟؟

تمام بودجه را حیف و میل گردشگری و روستاگردی و بومی گردی می کنید.