معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان از افتتاح ۱۲۷ پروژه در شهرستان درمیان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ملاکی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان در جلسه برنامه ریزی هفته دولت این شهرستان گفت:۱۲۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۳میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان درمیان افتتاح خواهد شد.

وی افزود:این پروژه ها با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان در چهار نقطه شهری و ۹۰ روستا افتتاح خواهد شد.

ملاکی گفت:از این تعداد پروژه ۱۱۳ طرح روستایی و ۱۴ پروژه شهری است که پنج هزار و ۶۲۴ خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد و برای ۷۵ نفر نیز اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان با بیان اینکه جمعیت برخوردار از این طرح ها ۱۸ هزار و ۳۷۵ نفر است،افزود:پنج طرح آبرسانی با اعتبار ۵۶۰ میلیون تومان ،۲ طرح برق رسانی با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان،۲۱ طرح گازرسانی روستایی با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد تومان از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.

وی زیرسازی و آسفالت معابر شهر طبس مسینا با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و زیرسازی و آسفالت شهر قهستان با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون تومان  و اجرای سامانه های نوین آبیاری را از دیگر پروژه های هفته دولت در شهرستان درمیان برشمرد.

ملاکی اظهار کرد:همچنین به مناسبت هفته دولت شرکت تعاونی روستایی اسدیه با اعتبار ۲میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان از محل تسهیلات دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری راه اندازی خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت:در ششم شهریورماه مصادف با هفته دولت اجلاسیه شهدای اهل سنت استان خراسان جنوبی در شهرستان درمیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

افتتاح ۱۲۷ پروژه در شهرستان درمیان همزمان با هفته دولت

برچسب ها: هفته دولت ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار