جانشین معاونت تربیت و آموزش ناجا درسفر اراک گفت: دشمن کوردل با همه شرایط به میدان آمده تا ملت غیور ایران را نا امید کند.

دشمن کوردل با همه شرایط به میدان آمده است تا ملت غیور ایران را نا امید کندسردارجهانگیری جانشین معاونت تربیت و آموزش ناجا در حاشیه مراسم پایان دوره فراگیران مرکز آموزشی مالک اشتر اراک  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: امنیت در کشور ایران یکی از ارزش‌های این نظام است که باید قدرشناس و حافظ این شرایط باشیم چرا که دشمن کوردل با همه شرایط به میدان آمده تا ملت غیور ایران را نا امید کند.

سردار جهانگیری افزود: امروز در این شرایط وظیفه همه سربازان و از جمله جوانان است که از ارزش و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز سربازان در لباس نیروی انتظامی در کسوت خدمتگذاری به میهن به کار گرفته می شوند، اضافه کرد:گرفتن درجات نشان دهنده شرایط سازمانی و از همه مهمتر خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

آموزش‌های سربازان در راستای نظم و امنیت کشور است

جانشین معاونت تربیت و آموزش ناجا کشور ادامه داد: آموزش‌هایی که سربازان در دوره‌ها فرا می گیرند در راستای نظم و امنیت کشور است.

وی اضافه کرد:مهارت افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجا به شمار می رود و هیچ کلمه‌ای زیباتر از کلمه سرباز در اسلام نیست.

سردارجهانگیری در این دوره آموزشی ودر طی مدت دو ماه هزارو ۲۰۰ نفر نفر از سربازان آموزش دیده اند.

مراسم پایان دوره فراگیران مقاطع کارشناسی و بالاتر پایه خدمتی تیر ماه ۹۷ مرکز آموزشی مالک اشتر اراک در این مرکز برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.