یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک کامیون درمحور‌های مواصلاتی آشتیان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر درمحور‌های مواصلاتی آشتیان خبرداد.

سردار عزیزی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از جاسازی و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر مطلع شدند.

وی اضافه کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و در کنترل نامحسوس این قاچاقچی مواد مخدر سرانجام روز گذشته، کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان آشتیان شناسایی و در عملیات پلیس متوقف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی انجام گرفته از این خودرو مقدار یک تن و ۳۰۶ کیلو گرم تریاک با لفافه که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

افزایش ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

وی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی از ابتدای سال تا کنون ۳۳ درصد افزایش داشته و در عملیات‌های انجام گرفته در مبارزه با مواد مخدر در سال جاری بیش از دو تن و ۳۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده و ۶ باند مواد مخدر منهدم شده است

سردار عزیزی اظهار کرد: طی این عملیات‌ها ۹۷ نفر قاچاقچی و ۶ هزار و ۲۲۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک کامیون در آشتیان

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.