فرمانده انتظامی استان مرکزی از رشد ۱۰۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در این استان خبرداد.

 رشد ۱۰۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردارکیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در نشست با خبرنگاران گفت: امسال ۲۵۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شده است که از نظر ارزش ریالی نسبت به سال گذشته ۱۰۸ درصد رشد داشته است و دراین خصوص ۵۹۰ پرونده در استان تشکیل شده است و ۱۶۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶۲۲ متهم هم دستگیر شده اند.

افزایش ۵۳ درصدی تماس با ۱۱۰ در استان مرکزی

سردار عزیزی با اشاره به اینکه امسال ۳۱۰ هزار و ۸۱۶ مورد تماس با مرکز پلیس ثبت شده است افزود: این میزان تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد رشد داشته است.

افزایش ۵۷ درصدی کشفیات جرایم سایبری دراستان مرکزی

در حوزه سایبری هم شاهد وقوع ۳۹۵ فقره تخلف بوده ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد رشد داشته است و ۳۶۲ مورد از جرایم حوزه سایبری کشف شده که براین اساس در حوزه کشفیات جرایم سایبری در سطح استان مرکزی شاهد رشدی ۵۷ درصدی هستیم

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۳ هزار و ۹۵۸ نفر در رابطه با جرایم مختلف در استان مرکزی دستگیر شده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۹۶ نفر مربوط به جرایم مواد مخدر، یک هزار و ۳۹۷ نفر در حوزه سرقت و مابقی در سایر حوزه‌ها بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در این مدت پنج هزار و ۱۱۴ مورد سرقت در استان مرکزی رخ داده است گفت: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

افزایش ۳۶ درصدی کشف جرایم جعل اسناد در استان مرکزی

وی اظهار کرد: در حوزه جعل اسناد، امسال ۲۵۷ فقره پرونده تشکیل شده، که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد کاهش داشته است.

سردار عزیزی تصریح کرد: در رابطه با اجرای ۸۴ طرح پاکسازی از ابتدای امسال تا کنون در استان هم گفت: در هر شهرستان هفت بار طرح پاکسازی نقاط آلوده انجام شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.