مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: برای امسال با دامپزشکی و کشتارگاه‌ها هماهنگی‌ها را انجام دادیم تا بلافاصله نذورات بین مددجویان توزیع شود و ناظر شرعی و بهداشتی بر روند ذبح دام نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان داشت: سال گذشته در بحث نذورات عید قربان 17 میلیارد ریال جمع آوری شد که با اقدامات انجام شده پیش بینی ما افزایش 25 درصدی نذورات در عید امسال است.

وی افزود: برای توزیع گوشت‌‌های قربانی بین خانواده‌های مددجویان اولویت بندی‌ها انجام شده و به تناسب تعداد افراد خانواده‌ بسته‌های یک تا 3 کیلویی توزیع می‌شود و بیشترین نذورات عید قربان سال گذشته در اهواز، هویزه، ماهشهر و دزفول بود

موصلی بیان کرد: در عید قربان سال گذشته از 43 مرکز نیکوکاری مستقر در مساجد 695 میلیون تومان جمع آوری شد، عنوان کرد: برای امسال کارهای فرهنگی برای جذب نذورات در هزار و  100 مسجد استان خوزستان انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: برخی از نذورات به صورت نقدی پرداخت می‌شود که ما قبل از عید قربان آن ها را احصا می‌کنیم و پس از تهیه دام آن ها را ذبح و توزیع می‌کنیم.

انتهای پیام/م

روند ذبح دام در عید قربان زیر ذره بین ناظران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.