برای پنجمین بار؛

واقعه غدیر خم در شادگان بازسازی می شود

سرپرست فرمانداری شادگان از بازسازی واقعه غدیرخم برای پنجمین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر خم که با حضور ابراهیم غبیشاوی، بخشدار مرکزی، سرهنگ عبودی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، سرگرد انصاری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولان محلی در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان برگزار شد، بیان کرد: واقعه غدیر خم برای پنجمین بار در این شهرستان بازسازی می شود.

وی به اهمیت واقعه غدیر اشاره کرد و اذعان داشت: بازسازی این واقعه به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسل های آتی، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم انجام خواهد شد.

حاجیان با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده تصریح کرد: بازسازی نمایش واقعه غدیر خم باحضور بیش از ۷۰۰ نفر بازیگر و عوامل و با صحنه آرایی، دکور سازی و فضاسازی برکه غدیر و نخلستان های اطراف آن روز پنجشنبه 8 شهریور ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در شهر شادگان، کوی سعدی، زمین ورزشی سابق شهباز، جنب مسکن مهر برگزار می گردد.

سرپرست فرمانداری شادگان بر ضرورت همکاری و تعامل کلیه ادارات و دستگاه های شهرستان به منظور برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات و دستگاه ها با تمام توان همکاری لازم به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن اين مراسم تلاش کنند.

گفتنی است؛ دهه امامت و ولایت هر سال از 10 ذی‌الحجه، روز عید قربان آغاز شده و تا 18 ذی‌الحجه روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

بازسازی واقعه غدیر خم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.