اولین جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در ارومیه آغاز به کار کرد.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و  صنایع دستی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: در جشنواره ملی گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی که از امروز ۲۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برپا شده است تولیدکنندگان صنایع دستی و شرکت‌های گردشگری از سراسر کشور محصولات خود را در ۳ سالن به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه انواع صنایع دستی  هنرمندان استان‌های سراسر کشور در ۱۴۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است افزود:  شرکت‌های گردشگری و بوم گردی و راهنمایان گردشگری کشور نیز در ۷۰ غرفه به بازدیدکنندگان ارائه خدمات می‌کنند.

دبیر جشنواره ملی گردشگری هدف از برگزاری این جشنواره ملی در استان را معرفی هر چه بیشتر پتانسیل‌های گردشگری استان عنوان کرد و ادامه داد : هدف اصلی از برگزاری چنین جشنواره‌ای کمک به توسعه گردشگری در استان و نشان دادن توانمندی بالای استان در حوزه گردشگری در کشور است.

جباری ادامه داد: اولین جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی تا ۲ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در پارک جنگلی ارومیه برپا و پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ح

برپایی نمایشگاه گردشگری وصنایع دستی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.