بازی های آسیایی جاکارتا 2018- اندونزی

نماینده پاراگلایدر ایران، بین 5 نفر برتر راند اول مسابقات آسیایی

علیرضا عمیدی ملی پوش پاراگلایدر کشورمان در بخش فرود دقت مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 در راند اول بین 5 نفر برتر قرار گرفت.

نماینده پاراگلایدر ایران، بین 5 نفر برتر راند اول مسابقات فرود-دقتبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در دومین روز خود به سر می برد و ورزشکاران کشورمان امروز در 15 رشته با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسابقات پارا گلایدر از امروز صبح در بخش فرود-دقت در حال برگزاری است و کشورمان در این مسابقات 3 نماینده دارد. علیرضا عمیدی، حسین عباس قلی زاده و محمود شیرازی نیا اعضای تیم ملی پارا گلایدر ایران در این مسابقات هستند. این مسابقات در حواشی شهر جاکارتا برگزار می شود.

امروز (دوشنبه 29 مرداد) در راند اول این مسابقات علیرضا عمیدی  در بخش فرود و دقت در مکان پنجم این راند قرار گرفت. امتیاز دهی در این رشته به این شکل است که هر ورزشکاری که فاصله کمتری با نقطه تعیین شده برای فرود داشته باشد امتیاز بیشتری می گیرد. امتیاز صفر در این مسابقات به معنی فرود آمدن  در همان نقطه ی  مشخص شده است. امتیاز عمیدی در این راند 2 سانتیمتر بوده. دیگر ورزشکاران مان یعنی حسین عباس قلی زاده و محمود شیرازی نیا با 22 و 55 سانتی متر فاصله از نقطه فرود به ترتیب بین 20 و 30 نفر اول راند اول قرار گرفتند.

این مسابقات در 10 راند برگزار می شود که 6 راند ابتدایی ورزشکاران برای مدال تیمی رقابت می کنند و در 4 راند بعدی ورزشکاران برای مدال های فردی با یکدیگر به رقابت می پردازند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی پاراگلایدر با ۳ ورزشکار در جاکارتا حاضر می‌شود 


انتهای پیام/

عمیدی بین 5 نفر برتر راند اول مسابقات پاراگلایدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار