سومین دوره مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور جام سیلوانا با قهرمانی ورزشکارانی از استانهای کرمانشاه در بخش مردان و شیراز در بخش زنان پایان یافت.

نمایندگان کرمانشاه و شیراز قهرمان ایران شدند به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این دوره از مسابقات از چهارم شهریور ماه جاری در سایت کوه خلیل منطقه سلیوانا و به میزبانی ارومیه برگزار شد. 

100 خلبان شرکت کننده در این رقابت پرهیجان از استانهای سراسر کشور در رشته هدف زنی با شعار احیای دریاچه ارومیه به رقابت پرداختند. 

در این مسابقات که هر خلبان اقدام به سه فرود هدف زنی کردند ، در بخش مردان سروش تیموری از کرمانشاه به مقام نخست رسید ، امیر هزینی از گرگان دوم شد ، محمود شیرازی نیا از تهران به مقام سوم دست یافت و هادی حیدری و محمد جواد اسدی به ترتیب از تهران و شیراز چهارم و پنجم شدند. 

در بخش زنان این مسابقه نیز سحر اولیایی از شیراز به مقام قهرمانی رسید ، مهناز نوروزی از تهران در جایگاه دوم ایستاد ، الهام مختاری از ارومیه سوم شد و لیلا رضوی و وحیده اعلایی به ترتیب از ارومیه و تبریز چهارم و پنجم شدند. 

سرداور این مسابقات در خصوص شرایط برگزاری این رقابتها گفت: این مسابقات طی سه روز گذشته با بهترین امکانات طبیعی و تدراکاتی موجود به بهترین نحو و بدون هیچگونه حادثه و مشکل خاصی با همکاری مسوولان انجمن پاراگلایدر آذربایجان غربی و مردمان خونگرم و مهمان نواز منطقه سیلوانا برگزار شد. 

ابوالفضل خدایاری اظهار کرد: رقابت بسیار خوبی بین خلبانان شرکت کننده وجود داشت ضمن اینکه ظرفیت بالای منطقه سیلوانای ارومیه با وجود داشتن طبیعت بسیار بکر و زیبا ، انگیزه ورزشکاران را چند برابر کرد. 

وی افزود: دستگاه پاراگلایدر ، صندلی پرواز ، چتر کمکی ، سکه تمام بهار ، نیم بهار و ربع بهار آزادی هدایایی است که برای نفرات برتر مردان و زنان این رقابتها اعطا شد. 









انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار