مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا محموله بزرگ حبوبات خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان "شهرضا" با همکاری نیروهای واحد گشت  یگان تکاوری طی یک عملیات ویژه خودروهای عبوری را تحت کنترل و نظارت خود قرار دادند.

وی افزود: در این عملیات مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون کشنده که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بودند، مشکوک و آنها را متوقف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اینکه اسناد و مدارک ارائه شده توسط رانندگان هیچ گونه همخوانی با محتوای بار آنها نداشت به همین دلیل طی هماهنگی با مقام قضائی از این خودروها بازرسی به عمل آمد که در نتیجه مقدار 54 هزار کیلوگرم حبوبات خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، ارزش محموله مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه 6 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و رانندگان هر 2 خودرو  به اتهام حمل کالای قاچاق به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/م

کشف کالای قاچاق در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.