مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در یک عملیات ویژه محموله تخمه های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال را شناسایی و توقیف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامي شهرستان "نايين" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نايين در عملیاتی ویژه يک دستگاه کاميون کشنده حامل کالای خارجی قاچاق که به مقصد  یکی از استان های شمالی کشور در حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.

وي بیان داشت: در این عملیات طی  بازرسي ازخودروی مذکور  تعداد 742 کيسه تخمه خارجی به وزن 18 هزار و 462 کيلو گرم رابه علت مغايرت تاريخ توليد، انقضاء و همچنین عدم ارائه مدارک مثبته گمرکي توقیف کردند.

سرهنگ "کاظم زاد" ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "نايين" در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم مي زند كه از تمام مردم می خواهیم هرگونه اخبار در خصوص تهیه و توزیع كالاي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.