تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز تابستان امسال در طرح اوقات فراغت مازندران جذب شدند.

جذب۱۰۰ هزار دانش آموز تاکنون در طرح اوقات فراغت مازندرانشعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از فعال سازی پایگاه‌های تابستانی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان خبر داد و گفت: ۵۰ کانون فرهنگی تربیتی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در پذیرش طرح‌های اوقات فراغت دانش آموزان پارسال ۱۷ درصد کاهش داشتیم، افزود: پیش بینی می‌شود امسال استقبال دانش آموزان در طرح‌های اوقات بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد.

شعبانی با بیان اینکه از مجموع ۵۰۰ هزار دانش آموز بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز جذب طرح اوقات فراغت شدند، گفت: این دانش آموزان در رشته‌های هنر‌های تجسمی، ورزشی، علمی و فرهنگی و قرآنی شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران بر ضرورت تشکیل دبیرخانه دائمی اوقات فراغت در استان تاکید کرد و افزود: این برنامه‌ها نباید فقط به تابستان خلاصه شود بلکه باید در همه روز‌های سال استمرار یابد.

وی تصریح کرد : کارگاه‌های در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی، دینی و علمی در ۲۷ مرکز و با ۲۶ عنوان رشته در مقاطع سنی خردسال- کودک- نوجوان و جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ر

تاکید بر تشکیل دبیرخانه دائمی اوقات فراغت در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار