فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 8 هزار و 476 هزار قرص روانگردان در طرح ضربتی پلیس کرمانشاه در نقاط آلوده خبر داد.

حسین براری   فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهگفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش رضایت مندی عموم مردم  8 هزار و 476 هزار قرص روانگردان   در طرح ضربتی کشف شد.

وی  با بیان اینکه در این طرح 47 معتاد متجاهر دستگیر شدند گفت:  در این طرح 48 ساعته، 15 قلیان سرا پاکسازی و 105 قلیان نیز جمع آوری شد.

سرهنگ براری ادامه داد: ریشه کن کردن اعتیاد نیازمند همکاری تمامی دستگاه هاست و آموزش راهی است که می تواند با آگاه سازی افراد جامعه این پدیده شوم و خانمان سوز را در بین جوانان کاهش دهد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از اولویت های همیشگی پلیس بوده است و در این راستا از تمام توان خود بهره خواهیم برد اما باید دستگاه های دیگر نیز پای کار بیایند تا در ریشه این معضل خشکانده شود.

انتهای پیام/ز

مقابله با خرده فروشان مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.