فرماندار شهرستان اسفراین گفت: در هفته دولت ۱۰۷ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان اسفراین به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  جواد نوروزی فرماندار شهرستان اسفراین در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در هفته دولت ۱۰۷ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان اسفراین به بهره برداری می‌رسد.

وی مهمترین پروژه را آسفالت روستای مهدی آباد به امام زاده کوران عنوان کرد که با اعتباری افزون بر یک میلیارد و هفتصدمیلیون تومان به طول چهار و نیم کیلومتر افتتاح خواهد شد.

 نوروزی در ادامه بر لزوم تامین امنیت وثبات اقتصادی برای ورود سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه بیشترین ثبت آثار ملی اعم از دو پارک ملی سالوک و ساریگل و همچنین دومین بنای خشتی ایران شهر تاریخی بلقیس را درشهرستان دارا هستیم، به دلیل عدم شناسایی و معرفی شهرستان به عنوان گذرگاهی بیش شناخته نشده است.

فرماندار اسفراین با اشاره به راه آهن شهرستان گفت:تاکنون ۴۰ میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذارای شده که برای راه اندازی راه آهن اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/آ


بهره برداری از پروژه‌های شهرستان اسفراین

برچسب ها: هفته دولت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.