نماینده فارس در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال، کار دشواری مقابل ملوان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم قشقایی شیراز در هفته دوم رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۸ مردادماه به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی رودرروی ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد.

شاگردان مهرداد شکاری در حالی گام به هفته دوم می‌گذارند که در دیدار نخست، با نتیجه سنگین ۴-یک مغلوب مس رفسنجان شدند.

سرمربی قشقایی در خصوص این بازی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ما سختی مسابقه با ملوان را درک کرده ایم و راجع به آن با بازیکنان صحبت کردیم.

مهرداد شکاری ادامه داد: ملوان بندرانزلی دارای مربی با دانش و بازیکنان خوبی است و با علم به این موضوع که جو ورزشگاه تختی انزلی بسود میزبان خواهد، مصمم به کسب امتیاز و ارائه یک بازی زیبا هستیم.

وی افزود: تیم قشقایی دیر تشکیل شد و فرصت لازم برای هماهنگی بازیکنان در اختیار کادرفنی قرار نداشت، اما همه تلاشمان را بکار گرفته ایم تا از مسابقه هفته دوم نتایج مناسبی را بدست آوریم.

ناصر جنگی و کمک هایش علیرضا شهری و حسین گلشنی قضاوت دیدار ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز را بر عهده دارند.

تیم ملوان در هفته نخست به بدلیل حاضر نشدن خونه به خونه مازندران در زمین مسابقه، با رای کمیته إنضباطی ۳-صفر برنده اعلام شد و بازیکنان این تیم برای پیروزی مقابل قشقایی در هفته دوم، انگیزه‌های فراوانی دارند.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم قشقایی و ملوان بندر انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.