فجرسپاسی برای جبران ناکامی بازی اکسین، رودرروی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دوم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه ۲۷ مردادماه، فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز میزبان آلومینیوم اراک است.

شاگردان مجید صالح در هفته نخست با یک گل نتیجه را مقابل اکسین البرز واگذار کردند و حال امید به کسب بردی خانگی در مسابقه با آلومینیوم أراک دارند.

سرمربی زردپوشان در خصوص این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: کادرفنی ما تیم آلومینیوم اراک بخوبی آنالیز کرده و ما از أندیشه‌های ربیعی سرمربی تیم حریف آگاه هستیم.

مجید صالح افزود: نقاط ضعف خود را بررسی کرده و بازی با اکسین را به فراموش سپرده و سعی داریم با ارائه یک بازی برتر و کسب پیروزی در مسابقه با آلومینیوم، هواداران شیرازی شاهد نخستین برد خانگی باشند.

سرمربی فجر همچنین بیان کرد: من از هواداران تیم فجر می‌خواهم کمی صبور باشند چرا که در آینده، نماینده فارس حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

قضاوت این دیدار را احمد محمدی بعنوان داور وسط و امراله طراح و رضا حیدری بعنوان کمک، بر عهده خواهند داشت.

با اعلام باشگاه فجرسپاسی تمام بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه پارس شیراز برگزار و برای عموم رایگان خواهد بود.

آخرین بازی دو تیم به ۲۹ بهمن ماه سال ۹۶ بر می‌شود که فجر شهید سپاسی شیراز با ۳ گل ابوذر صفرزاده، امین شجاعیان و شاهین مجیدی، آلومینیوم اراک را مغلوب کرد.
انتهای پیام/ر

مصاف فجر سپاسی و آلومینیوم اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار