تیم فجر سپاسی برای شروعی مناسب در مسابقات دسته یک، باید از سد اکسین البرز بگذرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نخست رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۰ مردادماه، فجرشهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه إنقلاب کرج رودرروی اکسین البرز قرار می‌گیرد.

مصاف تیم‌های فجر و اکسین در لیگ دسته یک را باید تقابل اندیشه‌های مربیان لیگ برتری نامید، جایی که مجید صالح و فراز کمالوند مربیان دو‌تیم با کوله باری از تجربه از حضور در سطح اول فوتبال کشور این بار باید برای کسب پیروزی روبروی هم قرار بگیرند.

در فصل نقل و انتقالات فجری‌ها بازیکنانی نظیر سیامک کوهنورد، علی امیری، مهدی کربلایی و محمد حسین کریم زاده را به خدمت گرفت و در طرف مقابل اکسین البرز را باید موفق‌ترین تیم نقل انتقالات امسال لیگ دسته یک لقب داد چرا که با جذب بازیکنانی مانند فرزاد حاتمی، مجتبی شیری و حامد آقایی، امین شجاعیان، مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی می‌تواند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشد.

کاروان فجر پیش از اعزام به کرج محل برگزاری نخستین مسابقه خود در لیگ دسته یک در گلزار شهدا شیراز و مزار شهید مجید سپاسی حضور یافتند تا با روحیه‌ای مناسب مقابل اکسین قرار گیرند.

مجید صالح سرمربی فجر در خصوص فصل جدید لیگ دسته یک گفت: امیدوارم سال مناسبی برای تیم فجر باشد و در پایان بتوانیم جواز حضور در مسابقات دسته برتر را بدست آوریم.

وی افزود: همه شرایط برای رقم زدن یک اتفاق خوب فراهم است و با همدلی و تلاش بازیکنان و کادرفنی، کسب نتایج مناسب دور از دسترس نیست.

در آخرین رویارویی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و اکسین البرز، زردپوشان شیرازی فروردین ماه امسال به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب و در دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال با ۲ گل بهروز هوشمند حریف خود را شکست دادند.

اکسین البرز در تمام بازی‌های خانگی خود برابر فجر سپاسی در ورزشگاه انقلاب کرج به برتری دست یافته و فجری‌ها در ۵۰ درصد از بازی‌های خود برابر اکسین کلین شیت کرده اند.

محمدحسین ترابیان و کمک هایش حافظ عظیمی و مهدی صناعی این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار