ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "خورو بیابانک"، محموله لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال شناسایی و توقیف شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "عزيز اله سپهوند رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشريح این خبر گفت: مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد "رشيدي" شهرستان "خور و بيابانک" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون که از مرزهای شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی برای بار خود بود، اظهار داشت: مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه 45 هزار قطعه انواع لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه 9 میلیارد ریال است.

سرهنگ سپهوند، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز به اتهام حمل کالای خارجی قاچاق دستگیر و  همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.