دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد، آمریکا به کمک مضحک ۲۳۰ میلیون دلاری سالانه خود برای بازسازی سوریه پایان داد.

ترامپ: آمریکا به کمک مضحک ۲۳۰ میلیون دلاری برای بازسازی سوریه پایان دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد، آمریکا به کمک مضحک ۲۳۰ میلیون دلاری سالانه خود برای بازسازی سوریه پایان داد.

ترامپ در این پیام نوشت: «آمریکا به کمک مضحک ۲۳۰ میلیون دلاری سالانه خود برای بازسازی سوریه پایان می‌دهد. عربستان سعودی و دیگر کشور‌های ثروتمند در خاورمیانه (غرب آسیا) پرداختِ این مبلغ به جای آمریکا را آغاز خواهند کرد. من می‌خواهم که آمریکا و ارتش‌مان و کشور‌هایی که به ما کمک می‌کنند را بازسازی کنم و توسعه دهم!»

گفتنی است برخی مقامات دولتی آمریکا گفته بودند که کاخ سفید بعد از تغییر سیاست‌های واشنگتن درباره غرب آسیا و حضور در سوریه، اکنون در حال حذف کامل بسته کمکی به سوریه است. ترامپ به بهانه مطلع نبودن از این بسته و تعیین آن در زمان حضور رکس تیلرسون وزیر خارجه پیشین آمریکا در اواسط فروردین ماه امسال، این بسته را به حال تعلیق درآورده بود.

ترامپ این دستور را پس از آن صادر کرده بود که از تعهد آمریکا برای اختصاص بیش ۲۰۰ میلیون دلار کمک اضافی جهت بازگرداندن سریع ثبات به سوریه آگاه شد.

تیلرسون وزیر خارجه پیشین آمریکا در ماه فوریه و زمانی که در جلسه ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش در کویت حضور داشت، وعده اختصاص این مبلغ را داده بود.

مقامات آمریکایی می‌گویند در پی تغییر سیاست‌های واشنگتن درباره غرب آسیا و حضور در سوریه، کاخ سفید به وزارت خارجه این کشور دستور داده بود این بسته را در آن زمان به حال تعلیق درآورد.

انتهای پیام/

پایان کمک آمریکا برای بازسازی سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
عبد الله حکیمی
۰۸:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
گروه های تروریستی که توسط عربستان تاسیس شدند، عامل ویرانی کشور سوریه شدند و اکنون عربستان می خواهد وارد فاز بازسازی شود تا ویرانی های خود را بازسازی کند!!! آیا معادله عجیبی نیست؟
آخرین اخبار