ملی پوش تکواندو بانوان گفت: در سخت‌ترین وزن تکواندو رقابت می‌کنم و در بازی های آسیایی جاکارتا باید از سد قهرمانان جهان و المپیک عبور کنم.

کیانی: در سخت‌ترین وزن تکواندو رقابت می‌کنمناهید کیانی ملی پوش تکواندو بانوان در گفتگو خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بیان کرد: تیم در آخرین روز‌های اردو تمرینات سرعتی را پشت سر گذاشت و ملی پوشان به آمادگی کامل رسیدند و امیدورام که در روز مسابقات در اوج آمادگی خودم باشم و بتوانم حریفانم را شکست دهم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: در سخت‌ترین وزن تکواندو قرار دارم چرا که این وزن المپیکی است و باید از سد قهرمانان جهان و المپیک عبور کنم. ۵ تکواندوکار خیلی خوب در این وزن حضور دارند که شناخت خوبی از آن‌ها دارم و امیدوارم بتوانم مهارشون کنم و روی سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی قرار گیرم.

کیانی درباره حضور بانوان در کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: بانوان در موفقیت‌های ورزشی کاروان ایران نقش موثرتری دارند و پله پله توانستند این موفقیت را در رقابت‌های مختلف ادامه دهند.

او تصریح کرد: مردان ورزشکار کشورمان مدت‌ها است که در مسابقات ورزشی دارای مدال هستند و اگر نتوانند در رقابتی موفق باشند افت عملکرد آن‌ها بیشتر به چشم می‌آید، اما بانوان ما توانستند در این سال‌ها موفقیت‌های مختلفی را کسب کنند و مطمئنم به زودی بانوان ایران در صدر بهترین‌های جهان قرار می‌گیرند.

کیانی درباره اینکه چرا تکواندو را برای ورزش حرفه‌ای خود انتخاب کرده است عنوان کرد: به این رشته ورزشی علاقه زیادی دارم و با تمرین در این رشته و حضور در مسابقات مختلف احساس آرامش می‌کنم و خانواده ام برای حضور در تکواندو من را حمایت و تشویق کردند.

ملی پوش تکواندو کشورمان در پایان درباره حضورش در مسابقات گرندپری بیان کرد: اسم من برای حضور در مسابقات گرندپری مشخص شده و در رقابت‌های گرندپری منچستر حضور خواهم داشت، اما در حال حاضر به دلیل رنکینگم در انتهای لیست گرندپری قرار دارم و اگر بتوانم در بازی‌های آسیایی مدال کسب کنم رنکینگ جهانی ام ارتقا پیدا می‌کند و در گرندپری با قرعه راحت تری رو به رو می‌شوم.


بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

برگزاری تمرین تیم ملی تکواندو مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا+عکس

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می‌شوند

کمرانی: تیم ملی تکواندو بانوان جوان و با انگیزه است/ جای کیمیا علیزاده در تیم ما خالی است

شیدایی: امیدوارم با کسب مدال بازی‌های آسیایی بتوانم زحمات خانواده ام را جبران کنم

پوراسماعیل: می‌خواهم با مدال بازی‌های آسیایی کیمیا دوم تکواندو باشم

جوادی: امیدوارم با کسب مدال طلا پاسخ زحمات کادر فنی را بدهم

تکواندوکاران حریفان خود در بازی‌های آسیایی را شناختند


انتهای پیام/

اظهارات کیانی درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار