سروش احمدی تکواندوکار کشورمان در نخستین مبارزه خود در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ توانست نماینده یونان را شکت داده و راهی مرحله بعد شود.

احمدی با شکست نایب قهرمان اروپا راهی مرحله بعد شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه - ۱۹ مردادماه) با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که یعقوبی، احمدی و مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

سروش احمدی در نخستین مبارزه برابر «کنستانتینوس چمالیدیس» از یونان نایب قهرمان اروپا ۲۰۱۶ و دارنده دو مدال برنز قهرمانی اروپا و ۲۳ مدال تورنمنت قرار گرفت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به برتری رسید.

او در ادامه و برای راهیابی به مرحله یک‌چهارم باید با «الکسی دنسینکو» روس دارنده مدال نقره و برنز المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲، نایب قهرمان جهان ۲۰۱۵ و دارنده ۹ مدال طلا، نقره و برنز گرندپری مبارزه کند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G. ۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: جمعه، آغاز رقابت‌ هوگوپوشان کشورمان در مسابقات گرندپری


انتهای پیام/

نتایج مسابقات گرندپری تکواندو در مسکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار