بنگاه‌هایی که مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران را به کارگیری کنند، می‌توانند امسال از بسته‌های تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به بسته‌های تشویقی به بنگاه‌های اقتصادی گفت: بنگاه‌هایی که مددجویان کمیته امداد را به کارگیری کنند، می‌توانند امسال از بسته‌های تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ۷۳ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: سه ماه نخست امسال ۸۵۵ مددجوی این استان از آموزش‌های فنی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: بنگاه‌ها به ازای به‌کارگیری هر مددجو می‌توانند ۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده و سقف این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان (به کارگیری پنج نفر) است.

نوروزی با بیان اینکه این نهاد متعهد می‌شود، حق بیمه سهم کارفرما را به مدت ۲ سال متوالی پرداخت کند، افزود: چنانچه افراد به کار گرفته‌شده حین اجرای کار در این بنگاه‌ها به آموزش نیاز داشته باشند، کمیته امداد نسبت به برگزاری آموزش‌ها و پرداخت هزینه‌های آن کمک می‌کند.
انتهای پیام/آ

توانمند سازی مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.