۱۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان شهرستان چالوس از ابتدای تابستان امسال تاکنون از برنامه‌ی فرهنگی و تربیتی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)چالوس به برگزاری دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در محل کانون موقت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان چالوسی از ابتدای تابستان امسال تاکنون از برنامه‌ی فرهنگی و تربیتی بهره‌مند شدند.

وی افزود: آموزش‌های اعتقادی مبتنی بر قرآن و عترت، مهارت‌آموزی در زمینه‌های فنی و حرفه‌ای، هنری، مهارت‌های زندگی، اخلاق اسلامی، ورزش، آشنایی با دستاورد‌های انقلاب اسلامی، آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس بوده است.

قمی به همکاری کمیته امداد چالوس با مؤسسات فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای کاهش تصدی‌گری و واگذاری امور آموزشی به مؤسسات فرهنگی هنری دارای مجوز در زمینه اجرای امور فرهنگی، قرآنی، اعتقادی، آموزشی، فنی و حرفه‌ای و هنری در دستور کار این نهاد قرار دارد.

رئیس کمیته امداد چالوس افزود:مددجویان از برنامه‌های موسسات قرآنی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزشگاه‌های کامپیوتر بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/آ


برگزاری دوره آموزشی اوقات فراغت در چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار