معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ایجاد ۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان در سالجاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری، سید علی اصغر رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: ۷ هزار ۵۰۰ فرصت شغلی با تسهیلات ۱۶۵ میلیارد تومان از منابع بانکی و توسعه اشتغال روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد می‌شود.

وی افزود:کمیته امداد استان خدمات مشاوره ای، مددکاری، آموزش مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت ارائه می‌دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای کسب و کار‌ها از قبیل مشاوره شغلی قبل از اجرای طرح، بازدید و بررسی از نزدیک و توجیهی اقتصادی طرح نیز نوشته می‌شود گفت: مددجویان پس از دریافت تسهیلات، طرح مورد نظر برای پایدارسازی و ماندگاری توسط ناظرین فنی حتی تا چهار سال مورد بازدید قرار می‌گیرند.

رضایی افزود: ۵ هزار و ۲۵۶ طرح اشتغال دربخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدماتی و صنعتی صنایع دستی سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

وی گفت: سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت که توانایی کار کردن داشتند وانگیزه اشتغال نداشتند وارد فضای کسب و کار شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از راه اندازی تا کلینیک کسب و کار در استان خبرداد و افزود: در این کلینیک فعالیت‌های برگزاری کلاس‌های پایدارسازی کارآفرینی و آموزش‌ها و مشاوره‌های شغلی با حضور کارآفرینان و مشاوره شغلی دانشگاه ها، و کارشناسان فنی خدمات برای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال امداد به صورت رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام /ر

ورود  ۳هزار مدجو‌ی مازندرانی به فضای کسب وکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.